Průzkum trhu: „Ambulantní informační systém“

Průzkum trhu: „Ambulantní informační systém“

Dobrý den, chtěli bychom Vás požádat o spolupráci na průzkumu trhu, kterým je Zdravotnické zařízení Ministerstva vnitra (dále jen „zadavatel“) povinen podložit plánovanou veřejnou zakázku „Ambulantní informační systém“ dle § 16 odst. 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Žádáme Vás o zpracování cenové nabídky na dodávku ambulantního informačního systému (dále jen „Ambulantní IS“), jehož specifikace je uvedena níže.

Cenu uveďte v členění

  1. Cena za dodávku Ambulantního IS, implementace, školení, migrace (bod 1 níže) včetně HW technologií (bod 2 níže) v členění bez DPH, a včetně DPH.
  2. Cena za podporu provozu, update systému, odstraňování závad, servis (bod 3 níže) v členění bez DPH, a včetně DPH.
  3. Celková cena za plnění v členění bez DPH, a včetně DPH.

Obecné požadavky na Ambulantní IS

  1. Dodávka aplikačního programového vybavení Ambulantního IS – nevýhradní licence, časově neomezená, územní rozsah – celá ČR, množstevní rozsah – 350 uživatelů (centrální řešení ukládání dat a centrální správa aplikace pro minimálně 140 ordinací lékařů s rozložením těchto ordinací ve více lokalitách po celé České republice), implementace na IT technologie v prostředí zadavatele, školení personálu zadavatele a migrace dat ze současných informačních systémů do Ambulantního IS.
  2. Dodávka HW technologií (serverová infrastruktura) nezbytných pro provoz navrhovaného aplikačního programového vybavení Ambulantního IS včetně dodávky operačních systémů a dalších systémů (databázového apod.).
  3. Podpora provozu, update systému na základě změn legislativy, odstraňování závad dle stanoveného SLA, servis implementovaného Ambulantního IS a technologické infrastruktury systému po dobu 4 let od předání aplikace Ambulantní IS do provozu.

Specifikace požadavků na funkcionality Ambulantního IS a další informace a detaily najdete v přiloženém dokumentu.
 

Všechny požadované údaje zašlete prostřednictvím emailu tomas.zivr(zavináč)zzmv.cz nejpozději do 30. 9. 2020.

 

Přehled aktuálních zástupů ordinací Přihlásit k odběru newsletteru ZZMV Sledujte aktuální informace COVID-19 Nominujte své nejoblíbenější sestřičky a zdravotníky