ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Komunikační koláč ZZMV

Usilujeme o vstřícnou a pro klientskou komunikaci ke všem našim pacientům. Stejně tak budujeme i komunikaci interní – už brzy rozjedeme nový intranet pro zaměstnance ZZMV, který nyní testujeme.

Musíme používat celou šíři komunikačních prostředků a kombinace. Kdybychom nějaký opomněli, byla by to chyba. A nespoléháme se jen na osvědčené metody a formy, ale nebojíme se ani nových technologií. Úspěšnou facebookovou stránku jsme založili v srpnu loňského roku. Na začátku září jsme rozjeli nový web, který má k dnešku více jak 140 tisíc zobrazených stránek! V lednu jsme se připojili na Twitter a v únoru jsme založili účet i na Instagramu. 

Proč to všechno?  Žijeme v moderní době a ať už se nám líbí nebo nelíbí, elektronická komunikace je významným faktorem ve vzájemné interakci. A pozor, to neplatí bezvýhradně jen pro nejmladší generaci. Z analytiky sledovanosti naší internetové stránky vyplývá, že web sleduje 55 % mužů, nejčastěji ve věku od 25–34 let. Silnou skupinu návštěvníků máme i v kategoriích 45–55 a dokonce i 65 a více. Na Facebooku nás pak sleduje o několik procent více žen než mužů. Zprávy sdílené na Facebooku nebo Twitteru si své příjemce najdou samy. Když klienti nechtějí, ani si nemusí nic vyhledávat. Pomocí RSS si je naše zprávy najdou všude – v práci, doma, na dovolené, na služební cestě, na cestách.

Hlavní význam elektronické komunikace tak spočívá především v její rychlosti a kombinaci stručné jasné zprávy s možností dobrat se detailů. Když si např. policista nebo hasič přečte, že paní doktorka v jemu příslušné ordinaci dnes neordinuje, může se současně dozvědět i kdo ji zastupuje, kde sídlí, včetně prolinku na mapu, nebo může rovnou zavolat a objednat se. A to vše třeba z vlaku nebo autobusu cestou do práce nebo kdekoliv jinde, kde se právě nachází. Když k tomu ještě připočteme, že 67 % obyvatel ČR používá „chytrý mobil“, v produktivním věku je počet uživatelů na hodnotě více jak 80 %, dostáváme se na jednu z nejefektivnějších forem komunikace.

Jaké tedy používáme formy komunikace? Takové, které používají naši klienti, pacienti, kolegové a kolegyně. Osobní setkání, porady, e-mail, web, telefon, intranet, Twitter, Facebook, Newsletter ZZMV, Instagram. Pokud dáme dohromady veškeré současně námi používané formy komunikace, mohli bychom z nich složit pomyslný koláč. Každého způsobu využíváme v poměru k celku jen v určité míře. Dohromady však z každého dílku vytváříme celek. A každý si z koláče může ukousnout z toho, co má nejraději. Ostatně – pokud bychom neměli Newsletter, tento článek by se k Vám nedostal.

Pokud i Vy chcete dostávat informace automaticky a neradi byste o nějakou novinku, nebo např. aktuální zprávy z ordinací, přišli, připojte se k nám:


Srdečně Vás zveme. Rádi se s Vámi dělíme o naše zprávy, postřehy a aktuality.

 

Přehled aktuálních zástupů ordinací Přihlásit k odběru newsletteru ZZMV VI. odborná konference ZZMV